Monday, October 25, 2010

cerita sekolah ganti.

salam.

hehe.*tetibe da tersengih.

hari sabtu bersamaan 23.10 tahun 2010, sekola kitorang ade skola ganti. so, kami2 yang rajin nie pon datang la. sbenarnye kitorang datang sebab teacher suruh story telling depan die. ye la kan time competition tu kitorang wat masalah. so, teacher nak pemenang saguhati.*saguhati je pon! kami2 nie pon rajin rajin kan diri yang sememang nye rajin untuk rajin ke sekola.*ape yang aku merepek nie?? time hari jumaat tu, aku ade bagi mangga muda kat teacher azura. ye la ngah pregnant kan.. tetibe, bebudak nie heboh suruh aku bawak mangga esoknye. di sebabkan kasih sayang aku pada pluto dcrew, aku pon gigih kan diri panjat pokok mangga. malam nye pulak aku redha kan jari2 aku kupas mangga tu pulak. kecut mecut jari aku kupas mangga bebanyak. nk termuntah pon ade gak tngok mangga bebnyak. hehe.

pastuuu....
korang layan je la gambar2 nie.


time nie kami dapat paper agama islam..*kalu tngok dari aksi dalam gambar nie, korang bole teka la result tu. kalu teruk tak pat derr snap2 ta henggat dunia!

kiri: pu3, aen, aku, eika

kiri: niesa, tyrah(kembar nama aku)

kiri: hana, syura(penolong kelas), pu3.



kami mmg suke bergambar!



makanan yang dibawa...
kek batik: credit to: niesa

makanan di atas: credits to trah (aku la)

zooomm sikit, biar terliur sampi tertelan air liur...gulp!

tngok! mmg takde keje!



niesa ngah tahan masam! 

konon2 mangga tu manis la !

see, sbb lapar pu3 ngan aen berebut! like childish tahu!

pu3 da trsenyum! hehe. da kenyang mmg la!


itu gambar kat kelas,, layan pulak gambar kitorang kat bilik SALC time nk story telling!






balik dari bilik SALC...kami sume da jadi org yang ta bole gila tngok lensa....

aku mereka yang comel!

mmg GILA lensa!

aku kami kanak kanak gadis gadis ceria!


i lolike sukkeee gambar ini!

oppss,, terkantoi skola nie da  buruk lama..*tengok atap la!

minah minah gadis gadis cun comel menebeng!

kegilaan  happy happy kami!

kami pembuli kejam  comel !

oppss,, kontrovesi...*act, pu3 nk buat ngan JTM die, tapi x kesampaian!

masalah suami isteri peribadi jangan bawak datang sekola!
haha! mereka miang!


that's all. huissshh. naseb baik encik peng-upload gmbar nie baik hati kasi saye upload bnyak2 gambar!
hehe. cepat, pantas n tuntas pulak tu! 


conteng-conteng oleh,










2 comments:

  1. saye suke!! haha.. nanti wat camni agy taw

    ReplyDelete
  2. owh. saye pon sukee! pu3 suke sbb gmbar kontroversi tu kan! notty!

    ReplyDelete

Daisypath Friendship tickers