Sunday, October 10, 2010

adakah ia bermakne...........

salam.

atas permintaan tyrah riduan di chatbox, aku buat la entry baru*bukan bermakne aku hebat. actually, i don't know what i have to type, but suddenly when i looked at the calender, i realized that today dah 11.10.2010.

that's means....

  • kita da nk abis blajar
  • kita da nk final exam
  • kita da nk cuti panjang
so,
makne nye tahun depan kita x taw lagi same klas ke x.... 

adakah ia bermakne.,.....
  • kita da nk berpisah??
  • kita da x bleh nk jumpe lagi??
  • kita da x bole nk lepak2 kat beranda klas pluto??
  • kita da kena balik bumi masing2??
  • kita kena tinggal kan planet pluto??
  • kita da x bole nk jadi alien pluto??
  • kita da tak bole nk gelak2 sampai nangis??~ini prangai putri..kalu gelak kompem nanges!
  • kita da tak bole nk manje2 ngan teacher azura??
  • kita da tak bole nk msok klas math lambat2 lagi??
  • kita da tak bole nk blajar muzik ngan daddy angkat??
  • kita da tak bole nk lepak kat astaka sblom perhimpunan??
huaaaa...isk...isk..
tetibe rase sedih!! tak nak! tak nak naik form 3!! kalu la aku jumpe doremon, aku akan suruh die berhentikan masa n stay kan masa kat form 2 je. bia la kita ttp form 2 sampai bile2. kalu doremon x nk, aku suruh nobita pujok. kalu x nak jugak, aku bgi die tikus! kalu die x nk jugak*degil betol doremon nie. aku jumpe phineas and ferb, suruh diorang buat mesin stopkan mase! tapi aku taw,, ia x akan dan x pernah akan terjadi!

pluto dcrew...

walau ape pon jadi kan,,, jangan la penah lupekan saat kelat, pahit, payau*kalu x taw maksodnye bukak kamu dewan bahasa* masam, manis, masin kite bersame.*kalu korang lupekan,,aku dush korang! biar la ade orang dengki pon ngan kite, asalkan kite ttp bersame!

aku tersangat la bersyukur sbb Allah bagi aku peluang untuk jumpe ngan korang. mungkin aku baru je rapat ngan korang. walau pon  dalam mase yang singkat tapi aku ttp bersyukur drpda aku x rapat langsung ngan korang. aku happy tiap kali dtg skola! sume sbb ade korang! maybe bagi korang kalu aku x de pon korang x kesah. but for me, kalu x de korang, hidup aku msti ade something wrong some where.

korang... please jgn tinggal kan aku. cukup la aku penah hilang best fren aku n budak2 smkap. aku x nk hilang pluto dcerw!

sayangg korang la,, pluto dcrew!
*aku ngah tahan diri dari menitiskan air mate...

p/s: sory. aku ter-emo pulak dalam penulisan blog kali ini. hope pluto d'crew x meluat la nk bce ye. kalu x ske entry nie, korang delete la.

salam sayang untuk pluto dcrew,
 ~trah~


3 comments:

  1. tak sanggup jugakz.. huhu..
    klakar tp sedey..best entry ni.. huhu..

    takot nak pikir sal thon depan.. ape2 pon jdkan hari2 terakhir sebelom berakhirnye thon ni bermakna! !!!

    ReplyDelete
  2. aku ingat kan entry nie x best. btol! aku sokong! jadikan ia tahun yang bermakne!

    ReplyDelete
  3. fatyn nabila said. . .
    hurm , hope we kekal lah . aqaq xna pk thun dpn , yg aq na pk enjoy nan pluto dcrew . warbowarlehwarlah. . .

    ReplyDelete

Daisypath Friendship tickers